Juhuhuhu Lahkotna komedija

Leto nastanka: 2018
Glavni junaki komičnega dramskega besedila Juhuhuhu so igralska diva srednjih let, igralec mlajše generacije in režiser, prav tako srednjih let. Pred njimi je študij uprizoritve besedila Ta veseli dan ali Matiček se ženi, ki pa se iz resnega študija prelevi v izkazovanje strastne ljubezni med glavnima igralcema, ki fokus dela postavljata tja, kamor se zdi režiserju najmanj potrebno.
Število vlog: 3 (1 ž, 2 m)
ljubezen, gledališče, Linhart, strast

Režiser s svojo repetitivnostjo in nemočjo, ki jo poskuša zakriti z intelektualiziranjem, postaja vedno bolj komičen. Odnosi med ustvarjalci predstave se prepletajo z igranimi odnosi in vedno teže je razločiti mejo. Navidezna lahkotnost dramskega besedila, polnega situacijske komike, doživi tudi svoj hip črnega humorja, ko glavna igralka režiserju mimogrede navrže, da je z njim noseča, nekaj prizorov za tem pa še, da bo splavila. Dramatično dojemanje intimnih življenj gledaliških ustvarjalcev sredi ustvarjanja gledališke predstave tako postane središče dramskega dogajanja, ki se izkaže za zanimivejše od gledališke uprizoritve same.

Na odru stoji Jaka, pod odrom režiser.

JAKA

bere pretirano čustveno, z nelogičnimi poudarki To je res! Deklica je ta, da ji ni para! Okrogla kakor igračica, pripravna, priljudna! To je vse živó, vse polno ljubezni in ognja! In zraven tudi kako pametna! Gre gor in dol in roke riblje. Ha, ha, ljubi moj baron, sva vkup? Zdaj šele zastopim, zakaj mene tako visoko povzdigniti hočejo. Jaz bi njim služil, oní pak moji ženi; jaz bi njih glavó krišpal, oní pak mojo, jaz bi se za njih žlahto trudil, …

REŽISER

ga prekine Jaka! Je napredek od zadnjič. Je. Ampak vseeno dajva po kosih.

JAKA

Saj še nisem do konca povedal?!

REŽISER

Ja, ja. Dajva po kosih.

JAKA

Jaz sem igral Janeza v Miciki je treba moža!  

REŽISER

Sem že večkrat slišal, kako si dobil aplavz na odprti sceni  …

JAKA

Ja, aplavz na odprti sceni!  

REŽISER

Torej, gre gor in dol in roke riblje je didaskalija.

JAKA

Aja! Saj se mi je zdelo čudno, da bi si roke ribala. Tega potem ne bom rekel. si prečrta v besedilu

REŽISER

Tole: To je res! Deklica je ta, da ji ni para! Okrogla kakor igračica, pripravna, priljudna! povej bolj normalno. Ljubeče, ampak bolj normalno.

JAKA

Okej, okej. spet bere pretirano nežno z napačnimi poudarki To je res! Deklica je ta, da ji ni para! Okrogla kakor igračica, pripravna, priljudna!

REŽISER

Ne, ne. Bolj nevtralno. Povej mi, kakšna se ti zdi Meta kot Nežka?

JAKA

Hot.

REŽISER

No, to povej!

JAKA

Kaj?

REŽISER

Je hot, ne?

JAKA

grozeče Kaj ti bom govoril, da je Meta hot?!

REŽISER

Ne, ne, hočem, da poveš, da je ona hot kot gledališki lik, ne kot ženska, ampak kot lik … In ti to govoriš kot lik, torej, kot gledališki lik poveš, da je ona kot gledališki lik hot. No, povej!

JAKA

jezno gleda režiserja To je res! Deklica je ta, da ji ni para! Okrogla kakor igračica, pripravna, priljudna!

REŽISER

Veš, kaj, tale monolog bova črtala. Saj ni potreben.

JAKA

Kdo ni potreben? Da ne bi ti imel kakšnih vaj sam z Meto!

REŽISER

Ne, ne … Boš ti vedno zraven.

JAKA

In res bom!

REŽISER

Ja, ja, boš.

JAKA

Ja, ja bom!

Na spletu dostopen tekst

Pred kakršnokoli uporabo tega avtorskega dela se seznanite z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in ga upoštevajte!