mi, evropski mrliči
+ vodovodarji, moški liki
odrasli
Besedilo predstavlja trenutno kritično stanje Evrope, v kateri naraščajo revščina in ekološki problemi, kjer ni več spoštovanja drugačnega in drugačnih, politika pa na to nima odgovorov. Predstava govori tud o moči in nemoči posameznika, ukvarja se s smotrnostjo tako imenovanega angažiranega gledališča in z vprašanjem, kakšen smisel ima ta angažma v sistemu, ki ne samo da ne prepoveduje kritike, ampak jo predstavlja kot bistveni del umetniškega tržišča. V trenutkih krize, ko postaja ta niša vse večja in pomembnejša, je vse bolj jasno, da ne odpira možnosti za spremembe, ampak zgolj omogoča podaljševanje statusa quo.
povedala bi, da je slovenski mornar šel pred njo v slovensko vas na gričku, majhno, krasno, s soncem obsijano, da bi vse pripravil za njen prihod
povedala bi, da je šla za njim, visoko noseča, da je potovala skoraj dva dni, sama, da je prvič v življenju zapustila svoje rodno mesto, da je šla v neznano, sama, in da je prispela v eno od mest pod temi grički, krasnimi, s soncem obsijanimi, tam naj bi jo čakal, slovenski mornar, pa ga ni bilo
potem bi povedala, da si je naložila kufer z vsem svojim imetjem na ramena in je šla v tisti griček, krasen, s soncem obsijan, je hodila, z velikim trebuhom, je hodila v tisti griček, krasen, s soncem obsijan, k svojemu možu, slovenskemu mornarju
če bi seveda prišla do besede
ampak partizanka milica nikoli več
nikoli več ne bo prišla do besede
Pred kakršnokoli uporabo tega avtorskega dela se seznanite z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in ga upoštevajte!